Kombinezon Hugo Boss

18:36

Cześć kochani. Czuć w powietrzu zbliżającą się jesień, a wraz z nią trochę nowych obowiązków i powrotu do codzienności. Już w niedzielę kończą się moje wakacje. Czas wziąć się za szukanie mieszkania i przygotowanie na kolejny rok akademicki.
W dzisiejszym poście przynoszę Wam stylizacje na troszkę chłodniejsze dni. Co prawda, na co dzień wybieram stylizacje bardziej dopasowane. Dziś jednak postawiłam na luźny kombinezon Hugo Bossa. Uwielbiam go zarówno za fason, jak i materiał , który jest niesamowity w dotyku.

 




Kombinzon- Hugo Boss
sandaly- CCC
Torebka-Joop
 

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Przyjdz w nim na uczelnie <3 Powodzenia w szukaniu mieszkania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. cudny! uwielbiam kombinezony <3

    proteinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna stylizacja, mój ulubiony kolor czyli czarny :) Podoba mi się ta torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna z Ciebie kobieta. Stylizacja elegancka! :) Najbardziej przypadła mi do gustu torebka.

    Pozdrawiam, Justlyjass.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczne wygladasz
    http://happinessismytarget.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny kombinezon :)

    Zapraszam na głosownie otrzymałam nominacje
    ,,Blog Forum Gdańsk Czytelników'' więcej na blogu :)
    http://feather92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna stylizacja i zdjęcia :)
    rysialand.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładna stylizacja.
    Kombinezony nie są w moim stylu, ale ten bardzo pięknie się na Tobie prezentuje !

    Pozdrawiam <3
    manokine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.