Moje 22 urodziny

21:08

 Dziś są moje 22 urodziny, któryś rok juz z rzędu obchodzę w Niemczech.
W ten dzień jeszcze bardziej czuje, dostrzegam, obserwuje zachowanie ludzi, którzy mnie otaczają. Pamiętam, kto był przy mnie w ten dzień i kto pamiętał . Wydawać się to może głupie, ale dzięki takim dniom, gdy potrzebuje obecności bliskich mi osób, widzę, na kogo mogę liczyć. Oczywiście nie spędzam tego dnia na refleksji, tylko na
świętowaniu. Rozmyślania zostawiam na dzień kolejny... Uważam, że ten rok był dla mnie bardzo ważnym rokiem. Dał mi wielkiego kopa do działania. Moje życie zmieniło się niesamowicie. Pożegnałam osoby, ktore zabierały mi chęci do życia, poznalam wielu cudownych, wspaniałych ludzi. Doznałam prawdziwego szczęście, miałam okazję doznać wielu wspaniałych przygod, robić rzeczy, które mi się marzyły a nie miałam odwagi wcześniej tego spróbować. Jestem szczęśliwa, że doznalam tyle przykrości. Szczerze?? Nic tak nie wzmacnia człowieka, jak mocny, zdrowy kop od życia. Jako 22 latka mogę śmiało stwierdzić, że Kocham moje życie. Kocham ludzi, którzy są przy mnie, kocham sytuacje, dzięki którym mam możliwość się spełniać. I życzę Wam, abyście czerpali radość z najprostszych rzeczy.










Sukienka -next
Torebka- Hugo Boss
Sandaly-CCC
Zegarek- Michael Kors
Naszyjnik-H&M

Dziękuję wszystkim za pamięć, życzenia i prezenty!  mam nadzieję, że spełni się to o czym piszecie
Jeszcze raz dziękuję!!
 
 

You Might Also Like

8 komentarze

  1. ja bym powiedziała że masz max 20 lat ;p WSZYSTKIEGO DOBREGO!
    Moj blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku! Ślicznie wyglądasz! :)
    Niczym Hot 18 *-*
    Sukienka cudo.. :)
    NAJLEPSZEGO I SPEŁNIENIA MARZEŃ! :)


    http://siatkareczkablogaq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkiego najlepszego :* ślicznie wyglądasz, super figurka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego dobrego ! :* Mnie dopiero czeka rozstanie z ludźmi którzy źle wpływają na mnie w jakiś sposób

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna, urodzinowa stylizacja! :)
    http://nikolaobecna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz! Wszystkiego najlepszego!

    http://weronika-dudek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Troche spóźnione, ale wszystkiego najlepszego!

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. SUUUUPER MODELKA. Już widzę Cię na okładkach dobrej kolorowej prasy :)
    Alicja

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.