Konferencja AVON Teatr Wielki Opera Narodowa Warszawa

18:34

Dziś chciałabym wprowadzić Was troszkę do mojego świata Avon.
Moja przygoda zaczęła się około 5 lat temu, wtedy jako młoda kobietka zaczynałam swoje pierwsze podejścia do makijażu. Bywało różnie, jak każdy popełniałam błędy. Pierwszym produktem, który poznałam był podkład matujący calming effect Avon odcień Cream- pokochałam go za idealne dopasowanie. Zamawiając produkty od koleżanki postanowiłam, że chciałabym zajmować się sprzedażą na co dzień. W tej firmie poznałam wiele osób. Kobietki są bardzo pozytywne, przyjazne i pomocne. Pozdrawiam przy okazji moją kochaną panią Alicję, która wspiera mnie na każdym kroku. Dziękuje za pomoc i motywację do działania. 



Przygotowałam też dla Was, krótką fotorelację z konferencji Avon która odbyła się w Teatrze Wielkim w Operze Narodowej w Warszawie. Jest mi niezmiernie miło, że miałam okazję uczestniczyć w tak wielkim wydarzeniu. 
Konferencja otworzyła moje spojrzenie na możliwości współpracy z AVON. I chcę wam się pochwalić, że okręg 154 w którym się znajduje w rankingu „ Przyrost aktywnych Konsultantek” jest najlepszy z całej Polski. 


Na zdjęciu poniżej wspaniała pani Barbara, która oddała się w całości naszemu okręgowi.

Obecna na konferencji była też Justyna Steczkowska, która wraz z mężem poleca wkraczającą na rynek wodę AVON Attraction dostępna w katalogu 14. 


AVON nie tylko dba o nasze piękno zewnętrzne, dba również o nasze zdrowie.
W katalogu dostępne są produkty z różową wstążką z których całkowity zysk przeznaczony jest na dofinansowanie badań USG w ramach akcji Gabinet z Różową Wstążką kontra rak piersi. Więcej Gabinetów znajdziecie na stronie wwww.avonkontrarakpiersi.pl.


Poniżej kilka zdjęć które udało mi się zrobić :)










Zapraszam również do mojego sklepu internetowego Avon  https://www.avon.pl/sklep/anetabartwicka
Oraz do relacji ze szkolenia AVON -Szkolenie AVON

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Też miałam tam być ale niestety się rozchorowałam... Fajnie zobaczyć chociaż fotorelacje :-)
    Zapraszam do siebie - http://k24-7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie mogłaś wziąć udziału w konferencji. Było wspaniale. Cieszę się, że mogłam pokazać jak to wyglądało :) Mam nadzieje, że spotkamy się za rok !;)

      Usuń
  2. Anetko, piękna sprawa - super robota !. To miło mieć w okręgu tak uroczą koleżankę :)
    Alicja okręg 154

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię oglądać zdjęcia z różnych wydarzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo świetne wydarzenie ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Z chęcią również wzięłabym udział w takim evencie :) fajna sprawa
    http://mishelle-a.blogspot.com/2015/09/170915-r.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawą sprawą
    http://happinessismytarget.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie imprezy są super sprawą! można poznać ciekawych ludzi i jak to się mówi : "odchamić się" :-) , super wyglądałaś! mega fotki, buziaki Kochana
    Mogłabyś kliknąć w link do płaszcza?

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/2015/09/shein.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Pozazdrościć oraz gratuluje i życzę dalszych sukcesów !:) Obserwuje Cie kochana :) Buziaki !

    twoimioczami.blogspot.com - nowy post wraz z KONKURSEM - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluje chciał bym być na takiej konferencji
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.