Czas na jogging :)

15:40

Rozmyślam dziś nad logiką ludzkiego myślenia. Człowiek, żeby się zmotywować potrzebuje jakiegoś silnego bodźca. 
Dlaczego nie potrafimy tak po prostu od razu zacząć ? Mówimy sobie, „zacznę od poniedziałku” „ zacznę od jutra”…

Dla niektórych silną motywacją jest to, żeby być lepszym od innych.

Dla niektórych chęć bycia lepszym dla samego siebie. 

Nienawidzę słuchać, gdy ludzie marudzą zamiast działać. ! 

Postanowiłam skupić się dziś nad motywacją do biegania.
Wiem, że wielu moich bliskich ma z tym problem ;) Wiem również, że problem dotyczy nie tylko moich bliskich. Prawie każdy  zaczyna swoją przygodę z aktywnością od joggingu. Wydaje się to tak banalne.  Niestety nieprawidłowe  obuwie, oddychanie, tempo może przyczynić się do kontuzji. 



Rzeczą oczywistą jest to, że na jogging nie wybierzemy się w jeansach i szpilkach.   Przygotowałam dla Was moim zdaniem  najbardziej odpowiednią odzież do tego typu aktywności. Pod zdjęciem wstawiłam linki w których znajdziecie daną rzecz. 


Biustonosze sportowe 



2.H.I.S. 
3.ODLO
4. PUMA



Jakie efekty przynosi bieganie?
Po pierwsze – odchudza ( przyśpiesza metabolizm)
Po drugie - rozwija mięśnie
Po trzecie - rzeźbi sylwetkę
Po czwarte - zwalcza cellulit 
Po piąte - poprawia nastrój

(źródło: TreningBIegacza)


Buziaki i do dzieła ! :* 



You Might Also Like

9 komentarze

  1. Ciekawe rzeczy wybrałaś ^^ Bardzo mi się podobają..
    Taa.. trzeba byłoby się wziąć za ten jogging xDD

    Pozdrawiam
    manokine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. To kiedy mnie zaprosisz na jogging? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna figura :) dziękuję za motywację!
    w wolnej chwili zapraszam do siebie: http://zzyciawzietexd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post, u mnie na blogu podobny, ale zwiazany z domowymi cwiczeniami. :D

    http://roksomania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny post!
    Drugie spodnie z Nike - cudowne <3

    http://onelife-onesize.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post! Mega motywacyjny ;)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny post, aż mam ochotę znów zacząć ćwiczyć! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Maga post:>
    Trzeba ruszyć dupe w wyra i zacząc ćwiczyć ;>
    Zapraszam do obserwacji ; flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dopóki sama sobie takiego nie sprawiłam nigdy nie miałam pojęcia, że staniki sportowe są aż tak pomocne. W nich mogę robić co chcę i gdzie chcę czując się całkiem swobodnie. Ogólnie rzecz biorąc strój już mam, teraz czas zacząć ćwiczyć :). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.