Motywacja do ćwiczeń

22:06

Cześć serduszka ;)
W dzisiejszym poście chciała bym napisać o aktywności fizycznej. Moją motywację do ćwiczeń znalazłam dwa lata temu. Podczas mojego pobytu w Niemczech zauważyłam wtedy wiele korzyści z aktywności fizycznej.  Wszystko nabrało innych barw. Zapragnęłam żyć pełnią życia.  Nagradzałam się zakupem odzieży sportowej, która podkreślała efekty . Pokochałam swoje ciało! Zaakceptowałam niedoskonałości pomyślałam- Dam radę to zmienić!. Wystarczą tylko chęci ;). Zaczęłam dojeżdżać do pracy codziennie rowerem, wieczorem uprawiałam jogging. Gimnastyka nie była już tak męcząca.


Jak zacząć ?  
Po pierwsze
 Musimy ustalić sobie cel do którego chcemy dążyć. Proponuje nie zakładać  sobie, że do określonego miesiąca schudnę tyle i tyle kilo. Pamiętajcie, że waga nigdy nie jest wyznacznikiem, który jest obiektywny.  W zależności od naszej budowy, kości ,mięśni …możemy zupełnie odbiegać wagą od osób które wyglądają nawet na szczuplejsze.  Proponuje zmienić wyznacznik kilogramowy na centymetry. Pomocna przy tym nam będzie miara krawiecka- jest o wiele bardziej rzetelna.  
Po drugie
Skup się na tym aby ćwiczenia wykonywać poprawnie. 
Po trzecie
Nie narzucaj sobie zbyt dużego wysiłku na pierwszy raz- szybko Cię to zniechęci do dalszych działań.
Po czwarte 
Pamiętaj o różnorodności, nie wykonuj tych samych ćwiczeń codziennie. Szybko się znudzisz.
Po piąte
Stwórz swój własny plan treningowy-odhaczenie wykonanego działania da Ci jeszcze większą satysfakcję
Po szóste 
Pamiętaj o jednym dniu przerwy tzw. Rest Day który pozwala naszym mięśniom się zregenerować  
Po siódme 
Znajdź osobę z którą będziesz dzielić pasję ;) Motywujcie się nawzajem ! :* 

Oczywiście nie zapomnij o tym aby zwracać uwagę na to co jesz. Ogranicz słodycze i fast-foody 
Spożywaj posiłki w odstępie 3-4 godzinnym . Nie poddawaj się!!!  To wszystko wymaga wyrzeczeń, często bólu i walki ze sobą. Jednak jeżeli zależy Ci naprawdę na osiągnięciu celu Zrobisz To ! :* 






Zestaw dostępny w sklepie -  Tally Weijl
Buciki - http://rushout.pl

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Najlepszy post, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! zostałaś nominowana do LBA, pytania na blogu :) Pozdrawiam!
    Black&Blue

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty masz świetną figurę, widać to przy tej stylizacji ;) Dla mnie motywacją jest dobre poczucie, kiedy prowadzi się zdrowy tryb życia. Wtedy ma się więcej energii i nawet chęci do działania :)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. mam nadzieję, że w końcu uda mi się zebrać do tych ćwiczeń! :<
    ps. świetnie wyglądasz!
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz świetną figurę, ja nad swoją nadal pracuję :)
    http://claudiablog-welcometomyworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna jesteś :-)
    umówił bym się z Tobą
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega motywujący post ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia, ciekawy post i moje ulubione buty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz cudowny brzuch! Mnie motywuje to, że już niedługo jadę do wloszech i nie moge się zaniedbać więc ćwiczę. Ale mam także problemy z kręgosłupem więc cwiczenia to też jest dla mnie dążenie do idealnej postawy

    Julita-krystosiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy post :) Mnie motywuje wyjazd na wakacje, który już niebawem :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.