Stylizacje

11:04


Cześć kochani ! :*
Oferty zamieszczone w sklepach internetowych przyciągają uwagę - to prawda. Jednak ja postanowiłam nie zanudzać Was wrzucaniem tutaj zdjęć ze stron, a przygotować konkretne zestawy według własnego uznania. 
Na pierwszy ogień- zestaw z ogrodniczkami które niegdyś tak modne a potem zapomniane, na nowo powróciły do łask.  Stylizacje z ogrodniczkami w moim przypadku przedstawiam w wersji elegancko-sportowej. Uważam, że jest to zestaw bardzo kobiecy, a zarazem dający poczucie wygody.



Ogrodniczki-  ONLY (KLIKNIJ TU)







Zegarek -s.Oliver (KLIK)



Drugi zestaw jest elegancki. Na głównym planie jest sukienka koktajlowa od Junarose. Sukienka jest prosta a zarazem elegancka. Tył sukienki jest lekko przedłużany i posiada karbowany wzorek. 
Dodałam do stylizacji szpilki Pearlz, torebkę Tommy hilfiger oraz zegarek s.Oliver .






Sukienka - Junarose (KLIK)








Szpilki-Pearlz (KLIK)

Na Zalando.pl ruszyła dzisiaj wielka wyprzedaż letnia! Można spotkać na niej bardzo atrakcyjną ofertę tysięcy produktów w obniżonych  cenach aż do 50% takich marek jak np. Topshop, Lacoste czy Nike!


-->>>  LINK DO PROMOCJI <---










You Might Also Like

12 komentarze

  1. Bardzo mi się podoba ta koszula! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy zestaw jest rewelacyjny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne te zestawy !

    zapraszam do mnie
    http://kamila-mazur.blogspot.com/

    wspólna obserwacja ?

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne te stylizacje ;) pierwsza bardzo mi się podoba http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. nie nie, do modelki to mi jeszcze bardzo daleko, ale dziękuję! jestes kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  6. ja oczywiście również zaobserwuje! :)
    jak równiez i na instagramie :)

    jc mój nick: kamilaaem
    pozdrawiam kochana!

    OdpowiedzUsuń
  7. wg mnie zestaw 1 najlepszy
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne stylizacje, szczególnie ten pierwszy zestaw jest rewelacyjny!
    Obserwuję!
    W wolnej chwili zapraszam natkaa1.blogspot.com ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli chodzi o pierwszą stylizacje to ąrednio mi się podoba może dlatego, że nie przepadam za ogrodniczkami jednak styl sportowo-elegancki to bardzoo moje klimaty ponieważ też dużo ćwiczę i cenie sobie klasę i kobiecość przy tym.
    Druga stylizacja- klasa!
    Obserwuje i zapraszam bardzo serdecznie do siebie na nowego posta!
    http://strzalaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza stylizacja jak najbardziej dla mnie! :D
    http://charlotte-carolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojeeejciu OGRODNICZKI <3 Najlepsze!
    Sama tworzysz takie zestawienia? W GIMP-ie może, czy w jakimś innym programie?

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.