Stylizacja codzienna

18:10

Cześć serduszka :)
Dawno mnie tu nie było ale postaram się nadrobić zaległości.  Pogoda za oknem cudowna, a przede mną tyle egzaminów! Najchętniej spędziłabym ten czas zupełnie inaczej, niż siedząc przy książkach.  Rachunkowość na szczęście mam już za sobą. Co mnie niezmiernie cieszy.  Pocieszający jest również fakt, że już niedługo  wakacje <3 .
W dzisiejszym poście postawiłam na luźny zestaw na co dzień. Cały look nie jest niczym odkrywczym- jednak obserwując modę uliczną można  śmiało stwierdzić, że większość z nas preferuje wygodę w takim wydaniu. Charakteru stylizacji dodaje cieniowana bluza z wizerunkiem Mickey Mause. Jak wam się podoba ? 

Uciekam do książek  a Was zapraszam do oglądania zdjęć ;) 










Bluza -Tally Weijl /Spodnie -Tally Weijl /Torba- Tally Weijl

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Fajny tyłeczek

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluza super! tez ciesze sie z nadejscia wakacji ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna jest ta stylizacja! Bardzo mi się podoba! Totalnie przypadła mi do gustu
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie: http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.