Nude Look

10:26

Cześć Serduszka :*
Dziś mam dla Was stylizację bardziej elegancką - nude look, czyli garderoba w neutralnym kolorze, zbliżonym do odcienia skóry. Mi osobiście bardzo przypadł do gustu - niesamowicie subtelny i delikatny kolor na lato;)

Został już tylko jeden ostatni egzamin, po nim w pełni można cieszyć się wakacjami. Zaplanowałam sobie ten czas spędzić aktywnie. Nie zamierzam siedzieć w domu ;) Z racji tego, że wcześniej byłam osobą która bała się wyzwań teraz zamierzam zwiedzić trochę świata. W planach są Niemcy, Ibiza, Hiszpania może Holandia i Anglia :) Mam nadzieję, że uda mi się w pełni wykorzystać wakacyjny czas i nabrać siły na kolejny rok akademicki ;). 
Jestem bardzo szczęśliwa, że udało mi się po przerwie wrócić na studia. Nie ukrywam, łatwo nie było...  Cieszę się, że poznałam tak wiele wspaniałych ludzi. Doznałam wielu wspaniałych przygód. Nie żałuje żadnej chwili w moim życiu, bo każda sytuacja czegoś mnie nauczyła. Dziękuje osobom które mnie wspierały :* 





Sukienka -Tally Weijl
Szpilki-Tally Weijl

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Śliczna Stylizacja, a no i oczywiście piękna kobieta ^^ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny zestaw, buty śliczne! Od dzisiaj zaglądam częściej. :) Ja dopiero startuję, ale zapraszam w wolnej chwili. ♥ www.inmyf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny look, szpilki wyglądają na bardzo wygodne :)
    Udanych wakacji, ja niestety moje spędzę w pracy, ale we wrześniu zamierzam sobie to odbić i też trochę popodróżować, żeby nastawić się pozytywnie na kolejny rok przy książkach ;)
    teoriakobiety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jesteś naprawdę piękna! sukienka bardzo ładna a szpilki w moim guście :)

    http://kamila-mazur.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.