Orphica realash odzywka do rzęs

16:47




 Cześć Kochani. :*  Czy są wśród moich obserwujących fanki długich rzęs?🤔 Ja mam totalnego bzika na ich punkcie.😇 Najlepiej, gdy są one długie i idealnie zawinięte . Na wakacje postawiłam na sztuczne rzęsy, aby uniknąć ich malowania. Teraz, gdy robi się już chłodniej stawiam na ich odbudowę.😻 Niestety sztuczne rzęsy powodują, że nasze naturalne cierpią. Szukałam opinii o najlepszym serum do rzęs i wybór padł na REALASH od Orphica . Dziś przychodzę do Was z efektem mojej miesięcznej kuracji rzęs z marką. Odżywkę aplikowałam każdego wieczoru  na rzęsy przez 30 dni :) Moje rzęsy stały się grubsze, mocniejsze i bardziej odżywione ( zdjęcie po  kuracji znajdziecie na samym dole wpisu) ❤ kontynuuje dalszą kuracje i jestem baaaardzo ciekawa dalszych efektów ❤ podoba Wam się efekt? lubicie odżywione, mocne i długie rzęsy?
Z całego serca mogę Wam ją polecić :) 
Znajdziecie ją tutaj ---> Orphica realash odzywka do rzęs 


. Z kodem anetabartwicka moi obserwujący otrzymają 15% rabatu na stronie www.orphica.pl Kod jest aktywny do 15.10.2018.  :)




 Poniżej efekt  ( Przed / Po ) kuracji :) 

<!-- Global site tag (gtag.js) - Google Analytics -->
<script async src="https://www.googletagmanager.com/gtag/js?id=UA-126270766-1"></script>
<script>
  window.dataLayer = window.dataLayer || [];
  function gtag(){dataLayer.push(arguments);}
  gtag('js', new Date());

  gtag('config', 'UA-126270766-1');
</script>

You Might Also Like

5 komentarze

Obsługiwane przez usługę Blogger.