Proszek do wybielania zębów od STAR SMILE COCO WHITE

12:19





Cześć Kochani,
Od zawsze mam totalnego bzika na punkcie białych, zadbanych zębów. Niestety moja miłość do kawy  nie działa na ich stan korzystnie. Z pomocą przyszedł mi proszek do wybielania zębów od STAR SMILE COCO WHITE . :)
Główne cechy produktu  to wyłącznie 100% naturalne i Organiczne składniki, Które usuną toksyny z Jamy ustnej i zębów pozostawiając uczucie świeżości i czystości

Stworzony w 100% z certyfikowanego organicznego "nano-Carbonu", CoCo White  nie tylko rozjaśnia uśmiech ale także Wypływa korzystnie na ogólny stan zdrowia Jamy ustnej.

.
Pięknie zdrowe zęby i dziąsła dzięki 100% naturalnej   Glinice BenToninonowej i zawartej w nim bombie składników mineralnych, które odżywają zęby i dziąsła :) 


W składzie możemy znaleźć też miętę, która działa antybakteryjnie. Pozostawiając przyjemny zapach w jamie ustnej. 
Opakowanie jest mega wydajne, wystarczy na cztery miesiące czyli około 220 zastosowań  :) 
Ważne jest to, aby szczotkować zęby szczotką o miękkim włosiu oraz unikać mocnego szorowania.
Już po kilku zastosowaniach zauważyłam, że moje zęby stały się bielsze. Nie czuję żadnego podrażnienia. Przyjemny zapach mięty powoduje, że użycie proszku jest jeszcze bardziej przyjemniejsze. 
Mam dla Was kod rabatowy 
ANETA15  


(Uprawniający do 15 zł rabatu na zakupy www.starsmile.pl oraz oferujący DARMOWĄ DOSTAWĘ)


( Poniżej efekt po czterech zastosowaniach) 







You Might Also Like

1 komentarze

Obsługiwane przez usługę Blogger.