Zakupy z Drogerialilaroz :)

13:58



Cześć Serduszka ❤ 
Znacie drogerie @drogerialilaroz? Ja ostatnio zamówiłam sobie z niej serum do włosów z @vianek.pl oraz krem Zwężający pory Wonder Cream. 



Serum do włosów z firmy Vianek . Ma działanie wygładzające, zmiękczające, regenerujące końcówki włosów. Przeciwdziała wypadaniu włosów, łamliwości i rozdwajaniu końcówek włosów. Dodatkowo produkt sprawia, ze włosy pięknie się błyszczą, są elastyczne i wyglądają na zdrowsze.  Serum sprawdza się u mnie super :) 



Natomiast krem zwężający pory od WONDER CREAM D'RAN . Testuje już tydzień i sprawdza się genialnie ! Czuję, że moja cera jest bardziej jędrniejsza i delikatniejsza.  Krem zawiera ekstrakt z oczaru (kontroluje sebum, zwęża pory i łagodzi), niskocząsteczkowy kolagen morski (szybko wchłania się w skórę, zapewnia sprężystość zwiotczałej skórze), beta-glukan (idealny w łagodzeniu, nawilżaniu i wzmacnianiu skóry). Generalnie zadanie kremu jest bardzo jasne: ma kontrolować sebum, zawężać pory, a przy tym nawilżać, wzmacniać i poprawiać elastyczność skóry.  Moim zdaniem zadanie wykonane jest  prawidłowo i krem sprawdza się bardzo dobrze. 



W prezencie otrzymałam naturalne żele pod prysznic i kilka próbek 💋
.
Uwielbiam sklepy, które tak szybko dostarczają przesyłkę 😇 i przesyłają tak mile dodatki 😍 .



Link do sklepu Drogerialilaroz

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Super ! Ten post na pewno przypadnie do gustu wielu osobom. W szczególności paniom.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe czy mają tęż ofertę dla Panów chętnie się zapoznam. Świetny post Aneta ;)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.