Sukienka w Czarną białą kratkę

19:21



Cześć Serduszka. 
Stylizację, którą przygotowałam na dziś to idealne zastępstwo dla spodni. Sukienkę w czarną białą kratkę można założyć zarówno do szpilek jak i sportowych butów-wszystko zależy od rodzaju wyjścia. Ja osobiście preferuję tę sukienkę w wydaniu z kozakami za kolano. Kozaczki podbiły moje serce, od razu się w nich zakochałam. Możecie zobaczyć je również w wydaniu z beżowa sukienką KLIK

Zapraszam do oglądania zdjęć. :)

Sukienka - LOU LOU
Kozaki -LOU LOU ( cena 129,99 zł)





Zdjęcia: Aleksandra Olszewska :*

You Might Also Like

5 komentarze

  1. prześliczna jest ta sukienka, a razem z tymi kozaczkami tworzy po prostu duet idealny!
    Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny look :) świetna sukienka

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna, ale to chyba bardziej na jesień. Teraz może Ci być zimno w takim stroju :P

    OdpowiedzUsuń
  5. boska boska boska! za tą kieckę masz mojego obsa ;) jestem ciekawa co jeszcze pokażesz ;)
    http://swiat-weni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.