LOU LOU & Olimpia

16:37

Hej serduszka,
Na początku ciężko było mi się przestawić na jesienną pogodę. Było zmęczenie, walka ze snem, depresja. A teraz myślę sobie, dlaczego mam się zamartwiać tak błahymi sprawami, skoro mogę cieszyć się z każdego dnia.  Życie jest za krótkie, żeby ciągle się zamartwiać rzeczami na które nie mamy wpływu. 

Jak wiecie z mojego facebook-a udało mi się wygrać karnet na siłownię. Nie wiem czy bardziej cieszy mnie fakt, że w końcu coś wygrałam czy to, że zmotywowałam się do działania.  Z tego co czytam w wiadomościach zmotywowałam nie tylko siebie, ale i moich znajomych. 
   Ćwiczyłam  wiele w mieszkaniu. Myślałam o tym, aby zapisać się na siłownię brakowało mi jednak odwagi . Potrzebowałam osoby z którą mogłabym razem ćwiczyć. Ten karnet postawił mnie przed faktem dokonanym, dzięki niemu nie było już wymówek tylko droga do działania. Stres przed pierwszym treningiem z profesjonalnym trenerem w otoczeniu osób spędzających dużo czasu w tym miejscu- był niesamowity. Na szczęście dzięki atmosferze jaka panuje w Olimpia miałam szanse szybko pożegnać stres i działać. Ogromnie zmieniło się moje zdanie na temat siłowni i osób, które tam przebywają. Jeżeli popełnisz błąd nie spotka Cię krytyka czy wrogie spojrzenie, otrzymasz wskazówki jak powinno  wykonywać się dane ćwiczenie i wspierający uśmiech. Wsparcie, które motywuje do działania w chwili, gdy wydaje Ci się, że nie dasz już rady.
 Wiele osób obawia się przed pierwszym treningiem, ale kochani od czegoś musimy zacząć. Jeżeli wstydzicie się iść sami na siłownie, zabierzcie swoich znajomych. Pierwszy trening w Olimpia jest za darmo. Po nim możecie zadecydować czy to jest dla Was czy nie. Co lepsze, dla nowych klientów  układany jest pierwszy trening, dzięki któremu nie będziecie musieli zastanawiać się z której maszyny najpierw skorzystać. 

I Tak sobie myślę... pewnie wiele jest osób, które tak jak ja obawiały się pierwszej wizyty na siłowni, a baaardzo chciały zmienić swoją figurę. Jeżeli masz taką osobę w swoim otoczeniu, pomóż jej. Zabierając przyjaciół  na trening, udowodnij  jakie to wspaniałe uczucie. 

Sukienkę, kozaki i torebkę znajdziecie -> LOU LOU butik odzieżowy









Zdjęcia : Aleksandra Olszewska <3

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Ale pięknie wyglądasz! *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka sylwetka. wyglądasz tak cudownie i uroczo *-*
    ja ćwiczę w domu ;)
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo piękna jest ta sukienka :)
    Wyglądasz w niej bardzo ładnie!

    http://kochambanany.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.