Stylizacja LOU LOU

14:37

Przygotowałam dla Was kolejną stylizację we współpracy z butikiem odzieżowym LOU LOU i moją wspaniałą fotografką Aleksandrą Olszewską.  Stylizacje z tego sklepu będą pojawiać się jeszcze w kilku kolejnych postach. Jak już wspomniałam w jednym z nich, uwielbiam ten sklep! Znajdziecie tam niesamowite nowości. Właścicielka Butiku, Maria dba o to, aby odzież którą tam znajdziecie była zawsze na czasie. 

Buszując po Butiku znalazłam tę wspaniałą spódnice.  Bardzo chciałam ją  wam pokazać . Idealnie dopasowała się do mojego ciała, zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia.  <3 

Spódniczkę, bluzkę, szal oraz torebkę znajdziecie tutaj ->  LOU LOU butik odzieżowy (KLIK)







Zdjęcia  : ALEKSANDRA OLSZEWSKA <3

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Ale ładna stylizacja! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. mmm bardzo kobieco wygladasz Anetko :* buziaczek

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo kobiecy outfit. I piękne zdjęcia, brawa dla fotograafa ;)

    NOWY POST! Zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.