Otwarcie nowego salonu ALDO w Galerii Warmińskiej

19:28


Hej Kochani,
W piątek doszła do mnie bardzo ciekawa informacja. Mianowicie dowiedziałam się o otwarciu nowego  salonu ALDO w Galerii Warmińskiej. Ucieszyłam się ogromnie, ponieważ wcześniej produkty tej marki mogłam  oglądać tylko  na instagramie. Wtedy podobały mi się bardzo i zastanawiałam się czy w rzeczywistości wyglądają równie wspaniale jak na zdjęciach. Nie myliłam się. Produkty sklepu ALDO w rzeczywistości wyglądają jeszcze bardziej zachęcająco. Buty są solidnie wykonane i mają w sobie coś tak magicznego, coś tak urokliwego, że  od  razu możemy się w nich zakochać. Sklep ALDO oferuje nie tylko buty ale również czapki, szale, plecaki ,torby itp.  

Aktualnie w ALDO znajdziecie  promocję -30% na wszystkie buty i torebki :)

Zapraszam do oglądania zdjęć 

Zdjęcia :  Zuzanna Anna Baranowska ( Kliknij tutaj) 















 Poniżej zegarek z wymiennymi paskami. 
















You Might Also Like

5 komentarze

  1. Musze tam zajrzeć ;)
    Wesołych Świąt :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wpis, świetne fotki :) Nie znałam wcześniej tego sklepu,świetne buty i torebki ;) Love <3
    Fajnie, że zrobiłaś taki wpis :) Mam nadzieje, że będziesz pokazywać jeszcze więcej ich produktów :) Może jakiś konkurs?

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia! Zegarki wyglądają pięknie aż nabrałam ochoty na kupno jakiegoś a nie jestem ich fanką ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zegarki, można wiedzieć jaka cena ? :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.