Dodatki do sukienek sylwestrowych

14:28

Tak jak obiecałam we wcześniejszym poście Propozycje kreacji na sylwester (KLIK)
 przygotowałam dla Was dodatki do stylizacji sylwestrowych.


Jako pierwsze dodatki do czarnych sukienek. Postawiłam na kolory, aby ożywić stylizację. Nad zdjęciami dodaje też linki (KLIK) które przekierowują do sklepu w którym znalazłam daną rzecz.

Szpilki


Kolejno od lewej:szpilki Jonak KLIK, szpilki Miss Selfridge KLIK, szpilki Ted Baker KLIK, szpilki Zign KLIK


Kopertówki 
Kolejno od lewej: Kopertówka MENBUR KLIK, kopertówka Becksöndergaard KLIK ,kopertówka Dorothy Perkins KLIK, kopertówka Dorothy Pekins KLIK

Kolejne zestawienie kieruje do sukienek szarych


Kolejno od lewej:szpilki Deezee KLIK, szpilki Deezee KLIK, Szpilki Deezee KLIK, szpilki Deezee KLIK


Dla koloru złotego oraz kremowego, proponuje kolory bardziej stonowane. 
Kolejno od lewej:szpilki Bruffalo KLIK , szpilki Miss Selfridge KLIK  , szpilki ALDO KLIK , szpilki Bruffalo KLIK

Kopertówki 
Kolejno od lewej: Kopertówka New Look KLIK, kopertówka Michael Kors KLIK, kopertówka Michael Kors KLIK, kopertówka L.Credi KLIK





Z racji tego, że sukienki, buciki oraz torebki mają pełno cekinów postanowiłam nie przesadzać z biżuterią i postawić na delikatne dodatki. 



Kolejno od lewej : Bransoletka Versaillle KLIK, bansoletka TomShot KLIK , bransoletka Silence KLIK, bransoletka TomShot KLIK 






Życzę Wam udanej sylwestrowej zabawy i szczęśliwego Nowego Roku :*





You Might Also Like

7 komentarze

  1. Szpilki dodaja magi ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne szpilki :)
    Życzę wystrzałowego Sylwestra i wielu nowych czytelników w 2016 roku!
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne torebki i szpilki
    Jeśli możesz kliknij u mnie.

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Różowe szpilki z pierwszego zdjęcia są przepiękne. :)

    http://fromcarolinee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne szpilki, ale druga kopertówka cudowna!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczy bardzo ładnie szczególnie podobają mi się te niebieskie szpilki. Wyglądają bardzo ładnie. Ja jednak sylwestra spędziłam w domu z przyjaciółką oglądając polsat.

    MÓJ BLOG:)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.