Wiosna 2015

16:07

Cześć serduszka. :) 
Dziś mam dla Was zestaw, który przeznaczę na cieple dni. Uwielbiam gdy za oknem świeci słońce, wtedy wszystko budzi się do życia. Moja motywacja do ćwiczeń, chęci wewnętrznej przemiany rosną. Tym zestawem motywuje się bardzo, aby włożyć jeszcze więcej pracy nad ciałem. Zdjęcia robione są przez Panią Ewę . Mimo tego, że nie znałyśmy się wcześniej nie miałyśmy problemu z nawiązaniem kontaktu. Jestem zachwycona z efektu, który osiągnęłyśmy. 
Tym czasem zapraszam was go oglądania zdjęć i życzę Wam udanego i słonecznego weekendu majowego :)












spodenki-Tally Weijl

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Świetny outfit!
    marrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna stylizacja, masz niezłą figurę.
    Alia-Natalia blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja! :)
    A twoja fiugura piękna, tylko pozazdrościć :D
    http://kxsiia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. jak ja Ci zazdroszczę włosów :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow super stylizacja, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Baaardzo fajna stylizacja, tak na luuuuzie, podoba mi się :)
    Widzę, że to tuż przed weekendem majowym było, ja wtedy do matury ostatnie przygotowania czyniłam :D

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.