Tally Weijl Cz. 4

20:24

Cześć serduszka ;)
Nie było mnie tu zaledwie kilka dni, a czuję jak by to była wieczność. Miło mi, że tyle osób ogląda i komentuje moje wpisy. Dopiero zaczynam swoją przygodę z blogiem i odczuwam, że decyzję którą podjęłam jest słuszna. Dziękuje kochani za każdy miły komentarz. Obiecuje, że was nie zawiodę.
Jak spędziliście święta? U mnie pierwszy dzień świąt spędziłam w pracy, w drugi dzień wybrałam się ze znajomą na imprezę do Borkowa. Imprezę uważam za udaną.:) 

Specjalnie dla was założyłam ask-a abyście mogli zadawać pytania ;) 

Dziś przedstawiam wam elegancki kombinezon, który podkreśla wszystkie atuty. Kopertowy dekolt ładnie eksponuje biust a zwężone naganki wyszczuplają łydki. Seksowne kombinezony to trend w kolekcji wiosna 2015. Moim zdaniem jest doskonałą alternatywa dla sukienek na ciepłe wiosenne dni. Dodałam beżowe dodatki ( buty i torebkę), aby zachować ponadczasowy look :D 


Kombinezon znajdziecie w sklepie Tally Weijl :)



You Might Also Like

8 komentarze

  1. Bardzo pasuje Ci ten kombinezon :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz figure! Mega sexowna w tym kombinezonie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz w tym kombinezonie ;) Super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny kombinezon, masz piękną figurę :)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kombinezon szyty na Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kombinezon :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna stylizacja! Bardzo w moim stylu :)
    Lubie przeglądać blogi o podobnej tematyce co moja :)
    Organizuję na blogu akcję dla blogerek modowych. Przejrzałam kilka Twoich stylizacji i bardzo bym chciała żebyś wzięła w niej udział. Łowię wśród blogerek najlepsze stylizacje miesiąca, które lądują u mnie na blogu wraz z pełnym opisem bloga - promuję blogerki. Masz ogromne szanse na rozpowszechnienie swojego bloga - ilość stałych odbiorców.Tworzę również wielki katalog stylizacji, który będzie cały czas dostępny i bardzo bym chciała żebyś się w nim znalazła :) Pierwsze osoby już się zgłaszają! Więcej informacji na
    http://www.camesss.pl/2015/04/zabawa-moda-z-camesss.html
    Liczę na Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.