Tally Weijl

05:18

źródło :http://www.tally-weijl.eu/home


Kochani jestem pozytywnie nakręcona tej wiosny! 
Z dnia na dzień utwierdzam się w przekonaniu, że życie daje nam coraz więcej możliwości. Wystarczy okazać trochę chęci i dążyć do zamierzonego celu.  Nic nie osiągniemy mając negatywne nastawienie  do życia. To jak ukierunkowujemy swoje myśli przyczynia się do tego czy osiągniemy dany cel czy też nie. Ważne, aby nie poddać się po małym potknięciu.
Odwiedziłam wczoraj jeden  z moich ulubionych sklepów Tally Weijl. Jak zwykle mogłam tam liczyć na fachową obsługę. Kobietki tam pracujące są pozytywnie nastawione do klienta. Z zaangażowaniem i pełną profesją potrafią doradzić w wyborze garderoby. Co z pewnością jest pozytywnie odbierane. Zachęcam was do odwiedzenia sklepu Tally Weijl w Aurze w centrum Olsztyna. Polecam ten sklep, ponieważ bardzo pozytywnie zostałam potraktowana. Sprzedawczyni była pomocna przy doborze stylizacji na ten sezon. 

Mam dla Was kilka stylizacji  które połączyłam w wersje na co dzień i od święta.  No to zaczynamy! 
Pierwszą stylizacją która jest moim faworytem są :
„Poszarpane” spodnie- Spotykam się z opinią, że  niektórzy  odbierają  je jako kit. Wiem, że dla innych są podstawą w garderobie. Dla mnie nie może ich zabraknąć !:) Dziś pokaże wam  połączenie z topem z kwiecistym motywem. Aby nie było zbyt zadziornie dodałam do stylizacji beżowy płaszcz i buciki aby dodać stylizacji lekkości i elegancji .
Drugą stylizacja jest wydaniem bardziej eleganckim, zamieniłam jedynie spodnie na spódniczkę z wysokim stanem. W takim stroju można wyjść zarówno na zakupy jak i wieczorem na spacer czy imprezę. A co wy myślicie o tych stylizacjach :)? 


---------> Tally Weijl Aura Olsztyn <---------


źródło :https://www.facebook.com/pages/Tally-Weijl-Aura-Centrum-Olsztyna/
























Kolejne stylizacje już wkrótce ;) 
Bądźcie czujni 

You Might Also Like

4 komentarze

Obsługiwane przez usługę Blogger.