My outfit for today

16:26

Długo zastanawiałam się nad tym czy stworzyć swój własny blog. Na dzień dzisiejszy stwierdzam iż do odważnych świat należy. Jestem otwarta na krytykę, uwielbiam szczerych ludzi, obiektywne opinie. Dlatego też postanowiłam spróbować. Jestem ciekawa waszych opinii i poglądów.
 Nasze  życie zmienia się każdego dnia, to od nas zależy jak je ukierunkujemy. Tworząc  tego bloga, moją główną myślą było to aby Was zmotywować. Zmienić troszkę wasze nastawienie do życia i niektórych spraw. Będzie to blog o modzie,ćwiczeniach i odżywianiu .
 Moje życie w przeciągu kilku miesięcy zmieniło się diametralnie. Nie jestem już tą samą osobą, którą byłam parę lat temu. Wtedy nie odważyła bym się na stworzenie tego bloga i pisaniu do was. Dziś chciałabym wnieść do waszego serduszka odrobinę pozytywnego spojrzenia na świat. Wiary w to, że  życie może być piękne. Każdego dnia, dostajemy szanse na nowy start, to od nas zależy jak ją wykorzystamy. Z własnego doświadczenia wiem, że wiele zależy od naszego nastawienia. Dużo osób  twierdzi „ Takie jest moje życie i  nic już nie zmienię …" To największy błąd myśleć w tych kategoriach.

 Jestem świadoma tego, że wiele osób krytycznie spojrzy na mojego bloga nie widząc  w nim sensu. Ale wierzę też, że znają się osoby które będą w jakikolwiek sposób czerpały z niego inspiracje, motywacje do działania i dążeniu do tego by zmienić swoje życie


Buty Nike Air Max 1 (GS) "Gym Red" -Chmielna20
Leginsy - H&M 
Ramoneska - No name 
Koszula -No name










You Might Also Like

4 komentarze

  1. heej Anetko. Jesteś barwną, miłą i otwartą osobą. Z chęcią będę śledzić Twego bloga. Powodzenia! :))
    Twój manager sprzedaży AVON, Adrianna. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć kochana, jesteś super.😊, bardzo za tobą tęsknimy, mam nadzieję, że się jeszcze kiedyś zobaczymy. Buziaki i pozdrowienia ze speyer

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam Cię i z niecierpliwością czekam na kolejnego bloga !

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna stylizacja. Fajne zdjęcia. Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.